1. Forma wykonanej usługi:
Decyzja administracyjna.
2. Podstawa prawna:
Art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 z późn. zm.).
3. Wymagane dokumenty:
4. Informacja o opłatach:
W przypadku lokalizacji zjazdu publicznego obowiązuje opłata skarbowa w wysokości 82,00 zł. Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zezwolenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
5. Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. W przypadku skomplikowanego charakteru sprawy termin może ulec przedłużeniu
6. Tryb odwoławczy:
Od wydanej decyzji stronie służy odwołanie do organu II instancji tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu za pośrednictwem Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stornie.
7. Osoba odpowiedzialna za wykonanie usługi:
mgr. inż. Krystyna Binkowska
ul. Wiśniowieckiego 136 ,pokój nr 5
tel. (18) 448-40-67
e-mail: k.binkowska@pzd.nowy-sacz.pl